Līgums ar klientu - INDI




datums

 

 

LĪGUMS

 

SIA „INDI”, reģ. Nr. LV 40102013966, biroja adrese: Pērses iela 9/11, Rīga, LV - 1011, licences numurs T-2018-14,

turpmāk tekstā "INDI", kura vārdā rīkojas persona, kas tiesīga vai attiecīgi pilnvarota slēgt un parakstīt šo līgumu, no vienas puses, un persona, kuras dati uzrādīti šī līguma ailē "KLIENTS", turpmāk tekstā „KLIENTS”, no otras puses, bet abi kopā turpmāk tekstā „PUSES”, ievērojot PUŠU nopietni, apzinīgi un brīvi, bez viltus, maldiem un spaidiem pausto gribu, noslēdz šo līgumu par sekojošo:

        Ziņas par KLIENTU

vārds, uzvārds

personas kods

pases numurs

derīga līdz

ceļojuma cena EUR

 

 

 

 

EUR
  EUR

 

 

 

 

EUR
  EUR

 

 

 

 

EUR
  EUR

 

 

 

 

EUR
  EUR

 

1. Līguma priekšmets

1.1. INDI sagatavo un pārdod, bet KLIENTS pērk tūrisma pakalpojumus turpmāk tekstā Ceļojums, saskaņā ar šī līguma un Ceļojuma programmas noteikumiem, kas ir šī līguma neatņemama sastāvdaļa un tajā sniegta informācija par Ceļojuma galamērķi; pakalpojuma sniegšanas laiku; Ceļojuma maršrutu; transportlīdzekļa veidu un ērtību raksturojumu; tūristu mītnes raksturojumu, ēdienreizēm, kas iekļautas pakalpojuma cenā; ekskursijām un citiem pasākumiem, kas iekļauti pakalpojuma cenā; maksājumiem, kas nav iekļauti pakalpojuma cenā; ceļošanai nepieciešamie dokumenti. Parakstot šo līgumu, KLIENTS apliecina, ka ir informēts par iespējamām izmaiņām pakalpojumu programmā šī līguma atrunātos ietvaros un piekrīt tiem bez papildus Pušu rakstiskas vienošanās.

  Ceļojuma nosaukums

 

  izbraukšanas datums, laiks un vieta

 

 

 

 

2. Papildu pakalpojumi un cena

2.1. KLIENTS Ceļojuma laikā rezervē papildvietu(-as) par cenu ____________ EUR.

2.2. KLIENTS izvēlas sekojošu viesnīcas numuru: SGL, DBL, TWINS, TRPL, APART (vajadzīgo pasvītrot), kurš ietilpst kopējā ceļojuma cenā (šī līguma 2.5.punkts). Pārdodot braucienu vienai personai, INDI nevar garantēt, ka pieteiksies vēl kāds dzīvošanai divvietīgā numurā. Gadījumā, ja otrs cilvēks nepiesakās, personai ir jāpiemaksā par dzīvošanu vienvietīgā numurā__________________________EUR.

Ja KLIENTS nepiekrīt piemaksai par izmitināšanu vienvietīgā numurā un nav iespējams izmitināt viņu kopā ar kādu no līdzbraucējiem viņam ir tiesības atteikties no ceļojuma ne vēlāk kā 20 dienas pirms izbraukšanas dienas, saņemot atpakaļ visas veiktās iemaksas.

2.3. KLIENTS izvēlas papildu pakalpojumus (vīza, īpašs apdrošināšanas veids, veselības apdrošināšana) par cenu ______________EUR.

2.4 Ceļojuma pieteikumu INDI fiksē pēc tam, kad KLIENTS iepazinies ar līgumu, parakstījis to un veicis avansa iemaksu 30% no ceļojuma kopējās cenas, kura ietilpst Ceļojuma cenā (šī līguma 2.5.punkts).

2.5. Ceļojuma kopējā cena ir _______________ EUR. Cena vārdiem _____________________ _________________________________.

 

3. KLIENTA tiesības un pienākumi

3.1. Samaksāt par braucienu 100% apmērā 20 dienas pirms Ceļojuma.

3.2. KLIENTAM ir tiesības saņemt no INDI atlīdzību par zaudējumiem, kas radušies sakarā ar šī līguma neizpildi vai nepienācīgu izpildi, izņemot šādus gadījumus:

3.2.1.ja Ceļojums tiek atcelts līguma paredzētajā termiņā (šī līguma 4.3.punkts) nepietiekama dalībnieku skaita dēļ

3.2.2.ja Ceļojuma atcelšanu izraisījuši ārkārtēji (neparasti, neparedzami un nekontrolējami) apstākļi.

3.3. Ja izbraukšanas dienā KLIENTS laikus neierodas uz attiecīgo transporta līdzekli vai kādā citā veidā savas vainas dēļ neizmanto līgumā paredzētos pakalpojumus, viņam nav tiesību pieprasīt kompensāciju par neizmantotiem pakalpojumiem.

3.4. KLIENTAM ir pienākums ierasties šajā līgumā un Ceļojuma programmā norādītajos laikos un vietās, kā arī ievērot viesnīcu vai citu uzturēšanās (izmitināšanas) vietu, transporta līdzekļu un citu pakalpojumu izmantošanas noteikumus, kā arī ievērot Ceļojuma programmā iekļauto (uzturēšanās valstu un tranzītvalstu) normatīvos aktus un vispārējās uzvedības normas.

3.5. KLIENTAM ir pienākums atlīdzināt uz vietas INDI tiešos zaudējumus, kas nodarīti KLIENTA vai kopā ar viņu esošo personu vainas dēļ. Ja tādas iespējas nav, tiek izsniegts rēķins tiešo zaudējumu segšanai, kas jāapmaksā 10 dienu laikā.

3.6. KLIENTAM, dodoties ceļojumā:

3.6.1. nepieciešama ceļošanas derīga pase ar attiecīgām vīzām, ja tās ir nepieciešamas;

3.6.2. jābūt vakcinētam atbilstoši noteiktām prasībām, ja to prasa attiecīgās valsts normatīvie akti;

3.6.3. jābūt minimāliem iztikas līdzekļiem atbilstoši attiecīgās valsts ieceļošanas prasībām;

3.7. Ja Ceļojuma norises laikā KLIENTAM rodas pamatotas pretenzijas vai sūdzības, vai tas atklājis nepilnības Ceļojuma sniegšanas laikā, KLIENTS ar rakstisku pretenziju vai sūdzību griežas pie grupas vadītāja. Gadījumā, ja pretenziju nav iespējams apmierināt no grupas vadītāja puses vai citu iemeslu dēļ, tiek sastādīts akts, kas kopā ar KLIENTA rakstisku pretenziju tiek iesniegts INDI 10 dienu laikā pēc atgriešanās no Ceļojuma Latvijā.

3.8. Gadījumā, ja KLIENTS atsauc pasūtīto Ceļojumu, INDI ir tiesības ieturēt sekojošas summas:

Q Ja līdz brauciena sākumam atlikušas vairāk kā 30 dienas – klients zaudē avansa iemaksu.

Q Ja līdz brauciena sākumam atlikušas 29 – 20 dienas – 50% no brauciena cenas.

Q Ja līdz brauciena sākumam atlikušas 19 – 10 dienas – 75% no brauciena cenas.

Q Ja līdz brauciena sākumam atlikušas mazāk par 10 dienām - 100% no brauciena cenas.

3.9. Gadījumā, ja KLIENTS nevar doties ceļojumā, viņš ir tiesīgs ieteikt savā vietā citu personu, par to savlaicīgi paziņojot INDI.

3.10. Jebkura kompensācija var tikt izmaksāta tikai tad, kad zaudējumi ir apstiprināti dokumentāli. Ir jāuzrāda kvīšu oriģināli.

4. INDI tiesības un pienākumi

4.1NDI ir atbildīgs, lai Ceļojums tiktu nodrošināts atbilstoši līgumam, izņemot gadījumus, ja līguma neizpildē vai nepienācīgā izpildē nav vainojams INDI vai cits pakalpojuma sniedzējs un šis līgums netiek pildīts:

4.1.1.KLIENTA vainas dēļ;

4.1.2. trešās personas neparedzamas vai nenovēršamas darbības dēļ, kas nav saistīta ar šajā līgumā paredzētajiem pakalpojumiem;

4..3. ārkārtēju (neparastu, neparedzamu un nekontrolējamu) apstākļu dēļ.

4.2. INDI ir tiesības mainīt Ceļojuma maršrutu, dodot KLIENTAM iespēju pieņemt kādu no sekojošiem lēmumiem:

4.2.1. pieņemt līguma papildnoteikumus;

4.2.2. pieprasīt aizstāt Ceļojumu ar tam līdzvērtīgas vai augstākas kvalitātes Ceļojumu, ja INDI tādu var nodrošināt. KLIENTS un INDI savstarpēji rakstiski vienojas par kārtību, kādā KLIENTS samaksā (sedzot cenas starpību) par augstākas kvalitātes CEĻOJUMU. Ja piedāvātajam CEĻOJUMAM ir zemāka kvalitāte nekā iepriekš plānotajam, INDI izmaksā KLIENTAM cenas starpībai atbilstošu summu.

4.3. INDI ir tiesības atcelt CEĻOJUMU (lauzt līgumu): ne vēlāk kā mēnesi pirms izbraukšanas, ja paredzētais CEĻOJUMS ilgst astoņas vai vairāk dienas; ne vēlāk kā divas nedēļas pirms izbraukšanas, ja paredzētais CEĻOJUMA ilgums ir mazāks par astoņām dienām; tieši pirms CEĻOJUMA uzsākšanas, ja šādu nepieciešamību izraisījusi Nepārvarama vara. Ceļojuma atcelšanas gadījumā INDI piedāvā klientam citu CEĻOJUMU vai atmaksā visu iemaksāto summu.

4.4. Ja, izpildot līgumu, INDI nesniedz kādu no šajā līgumā minētajiem pakalpojumiem vai nespēj to sniegt, INDI izmaksā KLIENTAM kompensāciju par neizmantotajiem vai daļēji izmantotajiem pakalpojumiem.

4.5. Ja KLIENTS neievēro līgumā noteikto CEĻOJUMA samaksas kārtību, INDI ir tiesības anulēt rezervāciju, iepriekš par to brīdinot KLIENTU.

4.6. INDI neizmaksā kompensāciju, ja KLIENTS patvaļīgi pārtrauc Ceļojumu vai atsakās no kādas tā daļas.

4.7. INDI nav atbildīga:

4.7.1.gadījumā, ja KLIENTAM vēstniecībā tiek atteikta iebraukšanas vīza, un tā rezultātā viņš nevar doties Ceļojumā;

4.7.2. gadījumā, ja KLIENTS no INDI neatkarīgu apstākļu dēļ, netiek ielaists kādā valstī un nevar turpināt Ceļojumu;

4.7.3. par varbūtējiem transporta kavējumiem Ceļojuma laikā; maršruta izmaiņām administratīvo iestāžu prasību dēļ; negadījumiem, saistītiem ar KLIENTA gūtajām traumām; ja KLIENTS nozaudējis dokumentus vai mantas, vai tās ir sabojātas vai nozagtas.

4.8. Ja līguma izpildi ietekmē vai aizkavē apstākļi, kas klasificējami kā nepārvarama vara, tad tas nav uzskatāms par PUŠU atteikšanos no saistību izpildes. Šī līguma PUSES nav atbildīgas, ja šī līguma nosacījumi izpildi aizkavē vai padara neiespējamu jebkāds iemesls, kas atrodas ārpus PUŠU ietekmes, ja PUSES rīcība tiek traucēta un traucētā PUSE, izrādot atbilstošu centību, to nespēj novērst. Par augstākminēto apstākļu iestāšanos PUSEI, kura šo apstākļu dēļ nevar pildīt savas līgumsaistības, rakstiski jāinformē otra puse trīs darbdienu laikā, pievienojot atbilstošus dokumentus. Gadījumos, ja PUSĒM pastāv interese turpināt šī līguma attiecības, šī līguma saistību izpildes termiņš tiek pagarināts, PUSĒM par to savstarpēji rakstiski vienojoties. Gadījumā, ja nepārvaramas varas apstākļu iestāšanas dēļ PUSES neredz iespēju turpināt līgumattiecības, šis līgums tiek uzteikts pēc PUŠU vienošanās.

4.9.     KLIENTA iemaksātās naudas drošības garantētāja ir AAS „BALTA”, (adrese Raunas iela 10/12 , Rīga, LV-1039, tālr.67522275), polises Nr.:685130408, kas INDI maksātnespējas gadījumā vai faktiskās maksātnespējas gadījumā sedz līgumā norādīto un KLIENTA samaksāto Ceļojuma maksas apmēru un visus papildizdevumus, kas saistīti ar KLIENTA atgriešanos Latvijā.

 

5.Citi noteikumi

5.1. Apdrošināšana nodrošina KLIENTA dzīvības apdrošināšanu tūrisma pakalpojuma sniegšanas (brauciena) laikā. Ar šo KLIENTS pilnvaro INDI izvēlēties apdrošināšanas sabiedrību un veikt attiecīgas iemaksas KLIENTA vārdā. Šī apdrošināšana veicama, darbojas un sedz riskus saskaņā ar attiecīgās apdrošināšanas sabiedrības noteikumiem. Apdrošināšana sedz tikai neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšanu KLIENTAM nelaimes gadījumā, kā arī izdevumus, kas saistīti ar KLIENTA repatriāciju tūrisma sniegšanas laikā, izņemot gadījumus, kad medicīniskā palīdzība tiek sniegta KLIENTAM viņa hronisko slimību ārstēšanai, kā arī citiem izdevumiem, kas nav saistīti ar nelaimes gadījumiem.

5.1.1. KLIENTS, kas guvis traumu alkoholisko vai narkotisko vielu lietošanas rezultātā, saņem medicīnisko palīdzību, bet sedz izdevumus patstāvīgi.

5.1.2. KLIENTAM ir tiesības iepazīties ar attiecīgas apdrošināšanas sabiedrības noteikumiem un stingri ievērot tos.

5.1.3.Klientiem, kuri ir vecāki par 65 gadiem, ir spēkā īpaši apdrošināšanas noteikumi.

5.1.4. Gadījumā, ja ceļojuma cenā nav iekļauta ceļojumu apdrošināšana, Klients apņemas patstāvīgi apdrošināt sevi un savus līdzbraucējus visam ceļojuma periodam. Klients uzņemas pilnu atbildību par iespējamām sekām, ja nebūs iegādājies ceļojuma apdrošināšanu. Apdrošināšanas noteikumi man ir saprotami.

KLIENTS: ________________paraksts

6. Pārējie noteikumi

6.1. Līgums stājas spēkā tā parakstīšanas brīdī un darbojas līdz pilnīgai tā izpildei.

6.2. Šis līgums pilnībā apliecina līgumslēdzēju PUŠU norunas, solījumus vai vienošanās pirms līguma.

6.3. Līgums var tikt grozīts un papildināts tikai, noformējot to rakstveidā ar abu PUŠU parakstiem. Papildinājumi un grozījumi, kā arī citi dokumenti, kas attiecas uz šā līguma priekšmetu, ir šī līguma neatņemamas sastāvdaļas un kļūst par līguma pieteikumiem.

6.4. Visas domstarpības, tiek atrisinātas PUSĒM vienojoties, bet, ja šādu vienošanos panākt nav izdevies, tad jebkurai līgumslēdzējai PUSEI ir tiesības nodot strīdu izskatīšanai tiesā likumdošanā noteiktajā kārtībā saskaņā ar LR spēkā esošo likumdošanu.

6.5. Līgums sastādīts latviešu valodā divos eksemplāros - pa vienam katrai līgumslēdzējai PUSEI.

 

SIA "INDI" vārdā, pilnvarotais pārstāvis                                      KLIENTS vai pilnvarotais pārstāvis

 

_____________/___________________/                       ______________/____________________/                              

(paraksts, atšifrējums)                                                                                                     (paraksts, atšifrējums)

                                                                          

                                                                       

                                                                         Z.V.                       Tālrunis:   __________________