Par mums

Top.LV
GISMETEO.RU: погода в г. Рига

Brīvdienas Austrijā Vīne - Grincinga

Lūdzu, pagaidiet....šī lapaspuse tiks pāradresēta uz jaunulapaspusi...

Пожалуйста, подождите....эта страница будет переадресована на новую страницу....

Brīvdienas Austrijā Vīne - Grincinga - Austriešu vakars - Štīrija - Grāca - Gardēžu ceļš - Šēnbrunnas pils - štrūdeļu šovs

Izbraukšanas datums: 20.09.

(5 dienas/ visas naktis viesnīcās)

1. diena. Izbraukšana no Rīgas. Brauciens cauri Lietuvai un Polijai. Nakšņošana viesnīcā Polijā.

2. diena. Vīne, Grincinga, Austriešu vakars. Brokastis viesnīcā. Braucam uz Austrijas galvaspilsētu - Vīni. Pastaigas ekskursija kājām licinzēta gida pavadībā (par papildsamaksu: 10 €): Rātslaukums, Parlaments, Hofburg imperatoru rezidence. Ja Vīne is Eiropas sirds, tad Hofburga ir Vīnes sirds. Pilsētas simbols - sv. Stefana katedrāle, ar kuras zvanu skaņām jau piekto gadsimtu mostas Vīnes iedzīvotāji, viena no galvaspilsētas kulta vietām - Vīnes opera. Apskatīsimies eklektisko Hundertvasera dzīvojamo namu. Brīvajā laikā jūs varēsiet apskatīt valšu karaļa J.Štrausa pieminekli, parkus, vecpilsētu, dargumu krātuvi, Ringstrasse bulvāri, pastaigaties pa Vīnes izsmalcinātajām viekalu ieliņam. Neaizmirstiet nogaršot Vīnes šokolādes simbolu - Zahera torti, īstu Vīnes štrūdeli un neparasti garšīgo un aromātisko kafiju kafejnīcā Vīnē! Vakarā dosimies uz Grincingu - tas ir viens no Vīnes rajoniem, slavens ar savam tavernam tieši blakus vinogu dārziem. Vakaru pavadīsim vienā no slavenākajām Vīnes tavernām - Heurigen, baudot vakariņas, austriešu vīnu un klausoties austriešu mūziku. Bagāta ar tradīcijam, kā austriešu gatronomijā, tā arī vīndarībā. Nakšņošana viesnīcā pie Vīnes.

3. diena. Štirija - Grāca - Gardēžu ceļš. Brokastis viesnīcā. Brīvais laiks vai izbraukuma ekskursija Nr.1: Grāca - Gardēžu ceļš: ķirbju sēklu eļļas manufaktūru, etiķa un šnapsa manufaktura. (par papildsamaksu: 40 €). Brauciens līdz Gracai. Grāca - Štīrijas izsmalcināta un aristokrātiska galvaspilsēta ar īpašu atmosfēru, kur apskatīsim tās gleznaino vecpilsētu un renesanses arhitektūru. Pastaigājoties pa pilsētas vēsturisko centru apskatīsim: Mauzoleju, kas ietver imperatora Ferdinanda II un viņa sievas kapa vietu, pils arhitektūras kompleksu - Hābsburgu rezidenci, Sv. Egidiusa katedrāli. Grācas vecpilsētas ieliņas vilina ar gotikas un renesanses arhitektūru. Kāpjot pa unikālām, stāvām akmens trepēm ieraudzīsim Jezuītu koledžu un Landhaus - Austrijas agrīnās renesanses pērli. Grāca pārsteidz arī ar satriecošiem modernās arhitektūras paraugiem - Kunsthous - Modernās mākslas muzeju Mūras upes krastā un Murinsel- tērauda salu Mūras upē. Lai apskatītu skaisto pilsētas panorāmu, iespējams pacelties ar funikulieri vai liftu Šlosberga kalnā un paskatīties uz pilsētu no putna lidojuma augstumiem, ieraudzīsim Grācas simbolu pulksteņtorni, Glokkerturm torni, Kazemātus. Gardēžu ceļš: Apmeklēsim ķirbju sēklu eļļas manufaktūru, degustēsim dažādus izstrādājumus no ķirbja: eļļu, sviestu… jo šajā apvidū tiek ražots visā pasaulē slavenais ķirbju sviests (ko pievieno zupām un salātiem) - Štīrijas zaļais zelts. Ķirbju sēklu eļļu izspiež no kaltētām, grauzdētām parastā (jeb Štīrijas) ķirbja (cucurbita pepo) sēklām. Tieši grauzdēšanas process piešķir eļļai tās raksturīgo riekstaino garšu. Ķirbju sēklu eļļu Štīrijā, Austrijā, ražo un izmanto jau kopš 18. gadsimta. Apmeklēsim arī etiķa un šnapsa manufakturu. Tiek pārstrādāti augļi, un viss apkārt smaržo pēc tām. Arīšī ir bioloģiska ražotne, kurā šnapsi netiek aromatizēti ar mākslīgām garšvielām. Iespējas degustēt ir lielas, bet cik daudzas gan var izmantot? Tāpēc drošāk ir vadīties pēc deguna - izvēlēties degustācijai to degvīnu, kura smarža liekas visvilinošākā. Nakšņošana viesnīcā pie Vīnes.

4. diena. Šēnbrunnas pils - štrūdeļu šovs. Brokastis viesnīcā. Brīvais laiks vai izbraukuma ekskursija Nr.2: Šēnbrunnas pils - štrūdeļšovs (par papildsamaksu: 20 €). Ierašanās imperātoru vasaras rezidencē. Šēnbrunnas pils - Austrijas imperatoru rezidence Vīnē, viena no vissvarīgākajām baroka laika arhitektūras celtnēm. Varēsim redzēt ne tikai pašu pili, bet arī burvīgu parku, Glorietes paviljonu. Līdzīgi kā Pēterhofā un Versaļā, arhitektūras ansamblis un daba viens otru papildina. Pēc pils apskates Jums tiek piedavats aizraujošs štrūdeļu šovs, ka arīJums būs iespēja nobaudīt ābolu štrudeli ar kafiju. Brauciens cauri Austrijai, Čehijai un Polijai. Nakšņošana viesnīcā Polijā.

5. diena. Brokastis viesnīcā. Brauciens cauri Polijai un Lietuvai. Vēlu naktī ierašanās Rīgā.

Standarta samaksas kārtība (ja nav paredzēti speciālie akcijas nosacījumi):

• Avansa iemaksa piesakoties ceļojumam un slēdzot līgumu 30% no ceļojuma summas.

• Atlikusīsumma jāsamaksā ne vēlāk kā 20 dienas pirms ceļojuma sākuma.

Ceļojuma cenā ietilpst:

- Ekskursijas/apskate saskaņā ar programmu, izņemot ekskursijas ar norādi “par papildus samaksu”;

- Brauciens ar komfortablu autobusu (TV, WC, kondicionieris, karstais ūdens pieturas laikā, kafija, tēja), ceļu nodokļi, autostāvvietas;

- Nakšņošana viesnīcās (2*, 3*, viesu nami. Viesnīcas “zvaigžņu” klasifikācija saskaņa ar attiecīgas valsts standartiem). Nakšņošana 2-3- vietīgos numuros ar ērtībām un brokastīm (WC, duša/vanna numurā);

- Grupas vadītāja pakalpojumi;

Papildus izmaksas / “par papildus samaksu”:

- Medicīniskā apdrošināšana nelaimes gadījumiem: 3 € (līdz 65 gadiem) / 6 € (65+);

- Izbraukuma ekskursija Nr.1: Grāca - Gardēžu ceļš: ķirbju sēklu eļļas manufaktūru, etiķa un šnapsa manufaktura Gölles: 40 €;

- Izbraukuma ekskursija Nr.2: Šēnbrunnas pils - štrūdeļu šovs: 20 €;

Iegādāties ekskursiju paketi kopā ar ceļazīmi tagad ir IZDEVĪGĀK! “ekskursiju pakete” iekļautās Izbraukuma ekskursijas Nr.1; Nr.2 = Maksājot Rīgā = 50.00 € / 45.00 euro - bērniem līdz 13 gadiem (12.99)