Par mums


Braucienu grafiks


Vīzas


Pakalpojumi


Autobusu parks


Forums


Kontakti
 
P O T C P S Sv
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Kā mūs atrast

Pērses iela 9/11, Rīga filiāle: Pragas iela 2, Rīga (karte)

Top.LV
GISMETEO.RU: погода в г. Рига

 

Jautājumi un atbildes

Kā es varu atrast lētāko biļeti?

Ja iespējams, mēģiniet pamainīt ceļojuma datumus, jo daudzi tarifi tiek noteikti ar specifiskām uzturēšanās prasībām.

Kas veido pilnu biļetes cenu, kas ir lidostu nodevas? 

 Rezervējot Jūs redzēsiet pilnu biļetes cenu: aviolīnijas tarifus, lidostu nodevas un ieskaitot arī maksu par aģentūras pakalpojumiem. Dažkārt sistēma var Jums piedāvāt dažādus maršrutus par to pašu tarifu. Atkarībā no lidojuma, pilsētām, tranzīta lidostām, nodevu lielums var būt starp EUR 0 (parasti Krievijā) līdz EUR 250 (Centrālamerikā, Karību reģionā). Īpaši augstas nodevas ir, ceļojot uz Amerikām.

Vai vienmēr ir iespējams izmantot viszemāko tarifu?

Nē, ne vienmēr. Ir iespējams, ka vēlamajā datumā jau visas vietas par īpašo tarifu jau ir pārdotas. Šajā gadījumā aviolīnijas parasti pārdod pārējās brīvās vietas par augstāku cenu.

Ko nozīmē “biļetes derīgums”, “pasūtījuma termiņš”, “atgriešanās ne agrāk par”, “minimālā uzturēšanās”, “maksimālā uzturēšanās”?


“biļetes derīgums” - nozīmē laika periodu, kurā Jūsu ceļojumam var piemērot konkrēto tarifu. “pasūtījuma termiņš” (Advance Purchase) - nozīmē maksimālo dienu skaitu biļešu izpirkšanai pirms izlidošanas un / vai pēc rezervēšanas. Dažiem tarifiem ir noteikts, ka biļetes ir jāizpērk rezervēšanas dienā vai 24 stundu laikā pēc rezervācijas apstiprināšanas, pat, ja Jūs rezervējat biļetes ilgu laiku pirms ceļojuma datuma. “atgriešanās ne agrāk par”= “minimālā uzturēšanās” (Minimum Stay) - nozīmē minimālo dienu skaitu, kas Jums ceļojuma galapunktā jāpavada pirms atgriešanās. Bieži agrākā pieļaujamā atgriešanās diena var būt arī pirmā svētdiena. Var būt arī, ka der gan minimālais dienu skaits, gan pirmā svētdiena. “maksimālā uzturēšanās” (Maximum Stay) - attiecīgi, maksimālais laiks, ko Jūs varat pavadīt ceļojuma galapunktā pirms atgriešanās. Dažiem zemiem tarifiem ir spēkā prasība, lai Jūs atgrieztos 1 mēneša laikā pēc izlidošanas. Sistēma meklē zemākās cenas, ņemot vērā Jūsu vajadzības!

Kad man ir jāizpērk pasūtītās biļetes?

Lielākajai daļai zemo tarifu ir spēkā prasība, lai Jūs izpirktu rezervētās biļetes tajā pašā dienā vai 12 vai 24 stundu laikā pēc rezervēšanas. Pēdējā diena, kad jāizpērk biļetes, tiks parādīta rezervācijas apstiprinājumā. Ja izpirkšanas datums netiks ievērots, Jūs varat nedabūt vēlamo tarifu un / vai arī Jūsu rezervācija var tikt atcelta.

Kā es varu rezervēt sarežģītāku ceļojumu, piemēram, Rīga – Frankfurte – Londona – Rīga?

Mēs iesakām Jums piezvanīt vai rakstīt mums, un mūsu prasmīgie darbinieki sagatavos vislabākos piedāvājumus atbilstoši Jūsu specifiskajām vajadzībām.

Kā es dabūšu rezervētās biļetes?

Pēc rezervēšanas, mūsu pārstāvis sazināsies ar Jums nākamās darba dienas laikā pa telefonu vai e-pastu, ko būsiet norādījuši. Jums tiks apstiprināta rezervētā lidojuma cena un papildprasības, organizēs maksājumus un biļešu piegādi. Tiks saskaņota arī maksa par pakalpojumu (ja tāda ir paredzēta). Precīzāk par biļešu piegādi lasiet šeit.

Ko darīt, ja mani plāni mainās?

Ja Jums nepieciešams atcelt vai mainīt rezervāciju, lūdzu, rakstiet vai piezvaniet mums! Ja biļešu noformēšana vēl nav notikusi, Jūs varēsiet mainīt vai atcelt rezervāciju bez soda naudas. Ja biļete ir jau nopirkta, tad lielākā daļa ekonomiskās klases un pat biznesa klases tarifu paredz zināmu atcelšanas vai maiņas soda naudu. Biļetes par dažiem zemākajiem tarifiem nav atceļamas vispār. Dažreiz ekonomiskās klases tarifi pieļauj ceļojuma datumu maiņu, tomēr par naudu, kas parasti nav mazāka par EUR 50. Mūsu pārstāvis informēs Jūs par precīziem noteikumiem, mainot vai nododot atpakaļ Jūsu nopirkto biļeti.

Vai ir nepieciešams atkārtoti apstiprināt rezervāciju pirms izlidošanas?

Tas parasti nav nepieciešams lidojumiem pa Eiropu. Vairums aviokompāniju pieprasa lidojuma pārapstiprināšanu tālajiem reisiem 72 stundas pirms izlidošanas. To var izdarīt, piezvanot uz aviokompāniju.

Ko darīt, ja esmu kļūdaini uzrakstījis pasažiera uzvārdu?

Lūdzu nekavējoties zvaniet uz tālruni 67220210, lai saņemtu konsultāciju. Starptautiskie aviopārvadāšanas noteikumi pieļauj trīs burtu neprecizitāti uzvārdā, pie nosacījuma, ka pirmais uzvārda burts ir uzrādīts pareizi.
Uz augšu Sākumlapā
Par mums Braucienu grafiks PakalpojumiAutobusu parks Forums Kontakti

SIA “INDI”

Rīga, Pērses iela 9/11

t. 67226627, 67210822

Email: indi@indi.lv

© 2003-2015 INDI Ltd.
Visas tiesības aizsargātas.